A Google Shopping Magyarországon is elérhető hirdetési megoldás a Google saját rendszerén keresztül. Ez egy termékalapú hirdetés, amely a legjobb ajánlatokat mutatja a Google kereső legfelső sorában, vagy jobb oldalán árral, képpel és a boltok nevével ellátva. A termék tehát a Google találati oldalán jelenik meg közvetlenül. Az ember vizuális lény, ezért erre a legérzékenyebb felfogóképességére építve jöttek rá nagyon okosan a Google Shopping megalkotói, hogy a képekkel megjelenített hirdetések előnybe vannak a csupán betűalapú hirdetésekkel szemben. Ezáltal a webshopok közötti verseny megnő és a jobb árral rendelkező termékek fognak felülkerekedni. Az ajánlatok összehasonlíthatóbbá válnak, így mindenki tudatosabb döntést tud meghozni. Ez a hirdetési forma olyan vállalkozásoknak előnyös, akik jobb árat tudnak biztosítani, jelen vannak a világhálón és a Google találatokban egyre jobb pozíciót érnek el. Olyan árut érdemes ezzel a módszerrel hirdetni, amelyből nagy mennyiség értékesítendő. Ezáltal növekszik a forgalmuk, bővül az ügyfélkörük. A kevésbé ismert cégek alulmaradnak és egy idő után ellehetetlenül a fennmaradásuk is. Ezért van szükség minden esetben jó internetmarketinges szakemberre. A világ és vele együtt az országunk is egyre jobban az informatika fejlődésével tart, ezért a jövőben az olyan vállalkozások, amelyek nem rendelkeznek megfelelő számítástechnikai háttérrel, alulmaradnak. Ez törvényszerűen magával hozza a leépülést és egy idő után a piaci versenyből való kiesést is. A Google Shopping lassan, de biztosan válik egyre ismertebbé Magyarországon, az áttörés, a berobbanás várhatóan most, a karantén idején jön el, amikor a többség áttért az online vásárlásokra. A Google Shopping megoldás tehát minden webáruháznak nagy lehetőségeket tartogat.